Bij Psychologenpraktijk Bentinck worden, zoals gangbaar in de geestelijke gezondheidszorg, cliëntervaringen structureel gemeten met een daartoe ontworpen (korte) vragenlijst, de CQ-I 5.1. Deze evaluatie van de verschillende aspecten aan de behandeling vindt doorgaans plaats tijdens het laatste contactmoment tussen u en uw behandelaar. Onderstaand vindt u de gemiddelde scores van alle afgenomen vragenlijsten in het jaar 2020, met daarbij een korte uitleg.
Algemene tevredenheid met de behandeling: 8,4.
Deze schaal heeft een maximum van 10 en is dus een ouderwets rapportcijfer voor de behandeling als geheel
Onderstaande subscores van de CQ-I 5.1 liggen op een schaal met maximum 5.
Bejegening 4,5
Deze score gaat over het gevoel dat cliënten kregen over de manier waarop de hulpverlener(s) met hen is / zijn omgegaan.
Uitvoering: 4,65
...
Informatie behandeling: 4,2
Een score die aangeeft in hoeverre cliënten het gevoel hadden van voldoende relevante informatie te worden voorzien over de behandeling of daaraan gerelateerde zaken.
Samen beslissen: 4,55
Deze score reflecteert de mate waarin cliënten het gevoel hebben gehad gedurende de behandeling betrokken te worden bij de keuzes die daarin werden gemaakt.